سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان

به سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان موسسه اعتباری کاسپین خوش آمدید

مشتری گرامی:

در راستاي اجراي ماده 25 قانون ارتقاي نظام سلامت اداري و مقابله با فساد، موسسه اعتباری کاسپین اقدام به راه اندازي سامانه رسيدگي به شكايت نموده است. از طريق اين سامانه، شاكيان قادر به ارسال شكايت خود به واحد رسیدگی به شکایات موسسه می‏باشند. واحد رسیدگی پس از بررسي شكايات، پاسخ را از طريق همين سامانه به مشتريان منعكس مي نمايد.

پيش از تنظيم و ارسال شكايت خود به نكات زير توجه فرمائيد:

* در صورتيكه قبلاً شكايت خود را بصورت كتبي به روشهاي ديگر ارسال نموده ايد از ارسال آن از طريق اين سامانه خودداري فرماييد.
* ثبت اطلاعات هويت شاكي در اين نرم افزار الزامی مي باشد. بنابراين بايستي نسبت به ثبت دقيق اطلاعات اقدام نماييد.
* مسئوليت قانوني مطالب اظهارشده برعهده شاكي خواهد بود.
* تكميل اطلاعات براي فيلدهاي ستاره دار اجباري است.
* باتوجه به محدوديت زماني در نظر گرفته شده براي ايجاد ارتباط با سرور در فضاي اينترنتي به هنگام ورود اطلاعات، شايسته است درابتدا متن شكايت خود را خارج از اين سيستم تايپ نموده و به هنگام تكميل اطلاعات، متن شكايت خود، آنرا در محل متن شكايت كپي نماييد.
* از در اختيار قرار دادن شماره پيگيري خود به سايرين به منظور حفظ اطلاعات خود داري فرماييد.

روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین

  • مشخصات فردی

  • اطلاعات تماس

  • به همراه کد شهر مثال : 02134567890
  • ثبت شکایت

  • جهت تسریع در پیگیری، شماره سپرده خود را وارد نمایید.
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, pdf, jpeg.
    الصاق مدارک: ( فقط فایل با فرمت pdf. و jpg. می توانید بارگذاری کنید.حداکثر حجم فایل ها 2 مگابایت میباشد.)