کاسپین پیگیری وضعیت سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه را تکلیف خود میداند

افزایش خطوط ویژه تلفنی در مرکز ارتباطات مردمی موسسه اعتباری کاسپین جهت پاسخگویی به سوالات، ابهامات و ثبت پیشنهادات

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشتگانه منحله با مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بعد از انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می شود و این موسسه متعهد است تا با جدیت در جهت احقاق حقوق سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه تلاش نماید و پیگیری وضعیت سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه را تکلیف خود می داند.

از آنجا که تعیین تکلیف و انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله با حجم بالای کار و تعدد تعاونی‌ها و گاهاً عدم همکاری برخی از این تعاونی ها همراه است، از این رو این روند زمان بر بوده و نیازمند صبر و شکیبایی سپرده گذاران میباشد. با این حال برخی تعاونی‌های منحله در این حوزه به گام بعدی کار رسیده اند و برخی دیگر در مراحل میانی قرار دارند و بزودی ساماندهی می­شوند.

در همین راستا موسسه اعتباری کاسپین جهت دسترسی طیف بیشتری از مخاطبان و به منظور رسیدگی به سوالات، ابهامات و ثبت پیشنهادات و انتقادات، با افزایش خدمات خود و اختصاص خطوط ویژه تلفنی و کارشناسان مرتبط، در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه می باشد.

سپرده گذاران محترم میتوانند جهت ارتباط با کارشناسان و مطرح کردن سوالات خود و دریافت پاسخ های مناسب با خط ویژه تلفنی ۴۲۷۵۹-۰۲۱ داخلی های ۴۰۵، ۴۰۶ و ۴۰۷ تماس حاصل نمایند.

چاپ این صفحه
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *