در راستای تغییرات جدید و تکریم سپرده گذاران صورت گرفت: راه اندازی «مرکز ارتباطات» موسسه اعتباری کاسپین در ساختمان مرکزی
موسسه اعتباری کاسپین با رویکرد تکریم مشتریان و پاسخگویی بهتر به سپرده گذاران تعاونیهای منحله هشتگانه، مرکز ارتباطات مردمی را در موسسه اعتباری کاسپین تاسیس و راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، در راستای تغییرات جدید و با حمایت مدیرعامل جدید موسسه، برای رفاه حال مشتریان و تسریع در پاسخگویی به مشکلات سپرده گذارانی که گاهی به صورت حضوری به این موسسه مراجعه میکردند، با دستور مدیرعامل موسسه، ایجاد میز پاسخگو با حضور کارشناس پاسخگو در محل ساختمان مرکزی اجرایی شد.
بر اساس این گزارش، با شروع فعالیت این مرکز در ۲ هفته اخیر، طرح پرسشها و مسائل مشتریان، یا با دریافت پاسخ همراه شده است و یا کد پیگیری برای مراجعه بعدی صادر شده تا مشتریان در این بخش موفق به پیگیری مشکلات خود شوند.
این موضوع در راستای ایجاد رضایت و باعث کاهش مراجعه کنندگان به این موسسه شد؛چرا که افزایش ساعات پاسخگویی به صورت حضوری و جدیت روابط عمومی موسسه برای ارائه راهنمایی و خدمات به سپرده گذاران از جمله تاکیدهای مدیریت موسسه بوده و هست.
گفتنی است که مرکز ارتباطات موسسه اعتباری کاسپین همچنین در بخش تلفنی هم با افزایش خدمات خود، همه روزه در ساعات اداری از طریق کارشناسان مرکز ارتباطات و پاسخگویی با خط ویژه تلفنی ۴۲۷۵۹-۰۲۱ داخلی ۴۰۵ پاسخگوی سوالات و مشکلات سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه است.
روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین
من دوهفته هست هروز تماس میگیرم متاسفانه جواب نمیدهید
مرکز ارتباطات همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شماست . اما مد نظر داشته باشید که گاهی به دلیل حجم تماس ها زمان انتظار کمی بالا خواهد رفت . با تشکر از صبر شما
سلام شما پاسخ پیام مشتری نمی دین چه برسه ……….ناز وجودتان
از راه تلفن داخلی مرکز ارتباطات پاسخگوی شما هستیم
والا ما که هرچی زنگ زدیم کسی پاسخگونبود بیشترمواقع هم اصلا به زنگ خوردنم نمیرسه شما شعباتتون تلفن پاسخ نمیدن اونوقت خودتون پاسخ میدین
سپرده گذار محترم، این مرکز به تازگی و در دوره مدیریتی جدید راه اندازی شده است و هم اکنون با تمام ظرفیت پاسخگوی شماست. امید که با نگاه رو به جلو همراه ما باشید . اگر ابهامی وجود دارد با داخلی ۴۰۵ ، اقای سرشار صحبت بفرمایید .
سلام
ما که تعاونی امید جلین سپرده داریم و الان حدود ۳ ماه هست که به سپرده خود دسترسی نداریم باید چکار کنیم؟؟
چرا تکلیف سپرده مردم در امید جلین مشخص نمی شود. چرا ما نمیتوانیم به وجهی از سپرده خود دست پیدا کنیم و چرا سپرده ما به کاسپین منتقل نمی شود.
خواهش میکنم جواب سوالات ما را بدهید و زمانی برای دریافت پول ما مشخص کنید.
فقط نظرات خاص و همسو با سایت را منتشر نکنید. چندین بار دیدگاه مودبانه و دوستانه نوشتم اما هیچکدام منتشر نشد. واقعا این کار شما زشت است.
به زودی با اتمام فعالیت های فنی و انتقال داده ها، مشل شما حل خواهد شد. در خصوص زمان، به زودی اطلاع رسانی دقیق خواهد شد. با تشکر از صبوری و اعتماد شما .
سلام
حدود سه هفته پیش از طریق سایت کاسپین به شما ایمیل زدم
ولی هیچ جوابی بمن داده نشد .
متاسفانه انجام کار در شعب با گفته ها و اعلام ها تناقض دارد .
و نوعی بد بینی برای سپرده گذار بوجود آمده .
ابتدا از محضرتان پوزش می خواهیم . دو دیگر اینکه ، لطفا تاریخ دقیق را اعلام بفرمایید تا پیگیری شود. سوم هم، اگر هنوز ابهام یا سئوالی دارید از مسیر مرکز ارتباطات و داخلی ۴۰۵ پیگیری کنید . امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم
لطفا زمان پرداخت علیالحساب سایر سقفها رااعلام کنید
گفته بودید تا مرداد همه رو تعین تکلیف میکنید
همانطور که در گزارش خوانید، این موضوع منوط به اعلام رای قوه قضائیه و بانک مرکزی در این خصوص است
پاسخ ها کجاست
پاسخ ها به صورت تلفنی و حضوری با ارائه کد رهگیری به سپرده گذاران اعلام می شود