آغازدوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین

دوره جدید برنامه­ های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ارتقای مهارتهای شغلی آنان به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در سطح شعب این موسسه از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ آغاز شد.

دوره­­ های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و  در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده­ های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.

خاطر نشان می­شود عنوان نخستین دوره از این برنامه­ های آموزشی “ارتباطات اثربخش و مشتری­ مداری در موسسه اعتباری کاسپین “می­باشدکه از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز با هدف بهره ­مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.

یادآور می­شود شرکت کننده­ گان این دوره­ ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهی­نامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.

 

روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین

چاپ این صفحه
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *